Kanske dags att svara på lite frågor dårå


Postat av: Felicía

Hei!
Jag vill jättegärna veta hur du fixar dina ögonbryn och vilka produkter du använder till ditt hår, för det verkar som du färgar och sånt ofta : >

Och vill bara säga att jag beundrar dig och du är en väldigt intressant människa! (:

Svar:
TJENA! Roligt att du tycker så hörrö :) Ja angående mina ögonbryn vet jag inte riktigt vad jag ska svara! Många har frågat hur jag gör men jag vet inte riktigt. Målar först bara ett sträck sen bygger jag på utifrån det. Och just nu använder jag TREsemmés färgschampo, funkar skitbra!
___________________________________________________________________________________

Postat av: Jennifer
Vad har du för fler diagnoser än adhd?

Svar:
Jag har inga fler diagnoser än adhd. Har bara lite hybris ibland, haha!
_____________________________________________________________________________________

Postat av:
Vad du använder för sminkprodukter, vad för märken osv ?

Svar:
Ojdå, ja du, använder lite allt möjligt, allt från Lancôme till H&Ms egna märke. Men det är väl oftast Isadora, Maxfactor och Maybelline.
_____________________________________________________________________________________

Postat av: i'
1. Är du fortfarande vän med någon från ditt "gamla" liv på behandlingshemmet och vad tänker du om det nu?
2. Anser du dig som en öppen person eller har du många fördomar mot folk? Alla har ju fördomar såklart, men du kanske förstår hur jag menar.
3. Har du några syskon, och har du bra kontakt med dom? Hur har ditt mående påverkat dom?

Hoppas du blev nöjd med några personliga frågor.

Svar:

1. Jag är vän med alla från mitt behandlingshem. Dessvärre är det väl bara Sara som jag fortfarande pratar med regelbundet och hälsar på!
2. Jag anser mig själv som en öppen person, går på mina egna uppfattningar om personer jag träffar osv. Som du säger har alla fördommar, även jag.
3. Jag har 4 yngre syskon, 3 systrar och en bror. Bor dock bara tillsammans med min yngsta och min älsda syster, de andra två har jag inte så bra kontakt med, tråkigt nog.
_____________________________________________________________________________________

Postat av: e
vad lyssnar du på för musik? vilka favoritband/artister har du?
och vart tror du att du befinner dig om 5 år, vad gör du då och hur har du utvecklats?

Svar:
Jag lyssnar på all musik, från death metal till opera ibland, är öppen för allt.
Oj, ja jag vet inte, tänker inte så långt fram. Förhoppningsvis bor jag inte hemma längre utan bor själv och har ett jobb och en bil.
_____________________________________________________________________________________

Postat av: Ida
Vill först bara säga att jag tycker att du är en grymt
tuff tjej som har åsikter och vågar uttrycka sig som få vågar nu för tiden :)
men nu till min fråga, haha
Har du löshår?


Svar:
Tackar tackar :) Jajamensan jag har löshår, tråkigt att erkänna dock xD
_____________________________________________________________________________________

Postat av: Maja
Enda sedan jag såg dig första gången på bdb så har jag undrat varför du börjar skära dig och varför du sattes in på behandlingshem.

Svar:
Jadu, för att jag hade ett självskadande som snabbt gick utför och för att jag inte ansågs kapabel att bo hemma längre, visste inte om att jag hade ADHD då, den utredningen fick jag på hemmet.

Kommentarer
Postat av: j

Jag skulle vilja ge dig ett stort fy för att du nästan aldrig uppdaterar din blogg.

och sen har jag hört att du är vän med den där fjortisen emelie ifrån alnö.

2010-11-03 @ 11:41:53
Postat av: Emelie

Jag buga och bockar för den fina komplimangen, och ditt namn var ? (:

2010-11-03 @ 13:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0