Socker, peppar och salt.

Ligger i sängen och väntar på att MILF ska ladda klart, så jag har någonting att kika på innan jag somnar. Tror ärligt talat att jag dissar första lektionen imorgon, eftersom det bara är en lektion när vi ska ta igen sånt vi missat och det kan jag väl fan göra hemma.

Igår vare Valborg. Jag, Forsmark och Bea var hos Jenny med massa folk. Det var kul som fan förutom att jag vet inte riktigt vad jag gjorde hela kvällen, tiden gick så jävla snabbt. Helt plötsligt var klockan 6 på morgonen och jag sa till en svin packad Bea att "är du vaken tills Cosmos öppnar får du en pizza av mig!". "Ah föfan klart jag grejar det" svarade hon så gick vi hem till henne och väntade. Men eftersom Bea inte ens kan va vaken en helt natt om de så gällde 2 miljoner kronor så slutade de ju med att hon somnade givetvis. Vi låg i Beas säng, jag, Forsmark och hon och gosade och kramades i över tre timmar till Chris Medina - What are words... Haha, vi kramas ju aldrig i vanliga fall? Nu har vi ju fått gos så det räcker i 200 år framöver.

Nu har MILF laddat klart så nu ska jag slå igång den. Auf Wiedersehen!

Chris Medina - What Are Words Auf Wiedersehen

Chris Medina - What Are Words


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0