Now What?

Tog mig till skolan som utlovat imorse. Faktum är att jag vaknade klockan 06.00 istället för 07.30 som jag ställt den på. Hände inte super mycket på skolan mer än att Victor visade mig en film han och Matte spelat in där de drygar med mig för att jag ska få damp, eftersom de tycker att det är roligt. Man ser mig ropa "grisfitta" och kasta en penna på Mattias. Haha, jag var givetvis inte arg påriktigt.

Åkte hem och var med Bea och Forsmark, vi gick på Maz. Jag och Bea köpte kycklingsallad, sen gick vi hem till Bea och degade till typ klockan 19.00 då jag vandrade hem.

Forsmark har fått för sig att han ska gå på bio hela tiden eftersom han tycker att livet suger och att han måste göra någonting hela tiden för att inte dö ungefär. Så i helgen ska vi gå på bio, han, jag och Bea eftersom vi bestämt oss för att inte festa för en gångs skull. Får se vad det blir för film.

Imorn ska jag till tandläkaren vilket jag ser fram emot som FAN, för att gå dit betyder att jag kommer närmare att få ta bort tanställingen från helvetet snart. Funderar på att ta en tur på stan efter och köpa sminkbottagning och annat skit. Tar nog en kopp kaffe nånstans i min ensamhet.

Nu ska jag se House och sen sova. Boa noite!


Superfin bild från sista. Jag, Forsmark, Sorjo, Bea, Josef & Jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0