Höjden av otur

Vaknade halv ett idag. Skulle vara hos tandläkaren klockan kvart i. Eftersom det tar ca 15-20 minuter att köra till stan hade jag fullständig jävla panik och ringde Hampus och bad han köra mig. Han kom och hämtade mig iaf och vi blåste in till stan, jag sprang upp till tandregleringen och kom tio minuter sent med det ordnade sig iaf.

När jag var klar kände jag att jag var i väldigt väldigt väldigt stort behov av en tampong. Jag rotade i väskan som en jävla idiot med självklart så hade jag inte med mig någon. "Helvete" tänkte jag och då var det bara att gå en kilometer ner till stan för att komma till ett ica där jag kunde köpa nya.

När jag tagit mig ner till stan och in på Ica med en gångstil som måste ha sett helt jävla sinnessjuk ut så roffade jag åt mig ett paket tamponger och stälde mig i kassan för att betala. Givetvis så fungerade inte mitt kontokort så då fick jag springa ut, hitta en bankomat och ta ut en hundring, sedan springa in igen och betala.

Sedan sprang jag genom hela stan, hittade en toalett, fiskade upp en femma, gjorde det jag skulle och sen gick jag ut igen, ner mot navet för att ta bussen hem. När jag kommer fram ser jag percis hur en 611 åker iväg så jag fick sitta och vänta en halvtimme tills nästa buss gick. Det var svinkallt och jag höll på att frysa ihjäl. Som tur var hade jag en hel jävla lunta korsord i väskan som jag kunde underhålla mig med.

Nu är jag iaf hos Beatrice och ska på en timmes spinning om ett tag. Hejdo

Kommentarer
Postat av: Felízia

Hej! har en lite udda fråga, men på sommaren, använder du smink då? för vet att du målar ögonbrynen och undrar om du gör det på sommaren också? eller har du fått fläckar osv. ?

2011-02-15 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0