Skäms

Häpnas över min egen dumhet.
Riktigt besviken på mig själv.
Hatar adhdn som utesluter mitt konsekvenstänkande.
Hatar impuls styrningen.
Hatar att jag inte tänker mig för.
Hatar spriten som gör ännu mer att jag tappar uppfattningen om rätt och fel.
Hatar att jag gör fel.
Hatar att jag inte väljer rätt.
Hatar att jag inte lärt mig.
Hatar att det är psykiskt omöjligt att någonsin kunna lära sig helt.
Hatar mediciner.
Hatar att misslyckas.
Hatar att såra.
Hatar bekräftelse.
Hatar sökandet.
Hatar misstagen.
Hatar människor.
Hatar mig.


Kommentarer
Postat av: Noxy

Känner mig konstig, men jag gillar dina armar.

2010-11-13 @ 21:32:09
Postat av: Sami

Intressant blogg =) skriv mera så jag får mer att läsa =)

2011-01-06 @ 17:36:07
URL: http://touretteadhd.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0