[23:32]

Wiho, snygg tid. Det gick bra på bup iaf. Ska börja med Sertralinet igen, fast bara 50mg denna gång, så vi får se om jag mår bättre. Åkte iaf vidare med Kicki och färgade håret, la i en guldtoning, så nu är mitt hår inte rosa/rött längre, det är mer en färg det inte går att sätta nått namn på, typ rödbrunt fast ändå inte, lol. Bild kommer så småning om.

När jag var klar, runt klockan 18:00, skjutsade Kicki hem mig. Jag försökte få tag i Bea eftersom jag trodde vi skulle hinna gå ut och gå innan Idol började. Klockan 19:20 fick jag tag i henne. Hon hade somat i soffan, vi sket i att gå ut och gå. Jag tog cykeln till henne och vi gick på Ica och köpte nötter osv. Sedan bänkade vi oss i soffan och där har jag suttit tills nu.

Nu ska jag fixa med lite saker, sedan ska jag sova för att sedan åka och jobba och tapetsera lite imorgon. Skojsigt! Godnatt!


Bea och jag rockar fett!
puss


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är lik Lindsey Lohan!

2010-09-08 @ 17:20:41
URL: http://theresebunk.bloggplatsen.se
Postat av: Nathalie

Du är en väldigt söt tjej Elin

2010-09-25 @ 17:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0