Snorkallt


Jaha, nu är det svinkallt ute. Blåser som fan gör det också! Vi gick bara ett var elljuspåret idag, jag och Bea, annars hade vi nog frysit ihjäl. Imorn ska vi eventuellt uppsöka ett jävla gym så vi får nån ordning på detta. Det är inte bra för vikten att leva en sommar på öl och pizza har vi upptäckt, eftersom man blir kort sagt smällfet.

Just nu brygger jag mig en kopp grönt te, eftersom jag är svinkall och helt stel, så jag måste värma upp mig inser jag. Lånade en bok av Suss med. "Karons färja" av Jan Mårtensson. Skönt att börja läsa igen. Har glömt bort hur mycket jag älskar det. Jag blir alltid så inne i böckerna när jag läser så det går knappt att få kontakt med mig. Känner mig som en del av berättelsen, lever mig in i känslorna och omgivningen, lär känna personerna i boken typ. Skapligt skönt innan man ska sova med eftersom man varvar ner så bra, jag menar, det är inte som alla andra jävla kvällar då jag ligger och spelar Bejeweled tills jag känner att jag blir trött.

Imorn ska jag jobba igen, vettefan vad jag och Örjan hittar på. Vi lär väl märka! Godnatt.


slänger upp en gammal bild från när jag bodde på hem.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Saknar dig tjockis :D <3<3<3 haha sj prövar man köra med efedrin ett tag men blir bara dålig i magen hahah :D

2010-10-13 @ 17:24:46
Postat av: Emelie

läs syskonkärlek sjukt bra bok !

2010-10-13 @ 18:33:47
Postat av: Cilla

Vad söt du är. <3

2010-10-22 @ 10:54:08
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0