Nötter, rötter och fötter!


Ligger hemma i sängen och chillar, för ovanlighetens skull! Var ute och sprang idag igen, gick bra faktiskt, det var väldigt skönt. Gick hem till Bea igen efter och hjälpte henne med hennes läxor. Hon skulle skriva en hälsoplan om någonting, men eftersom hennes formailia suger fick jag komma till undsättning XD. När vi var klar med det slog vi ner arslet i soffan och kikade på "Mannen i mitt liv". En helt okej film om en bög. Runt halv åtta kom vi på att vi kanske skulle börja röra oss bort mot Ica om vi skulle ha nå nötter, så vi släpade oss i väg och köpte det medan Suss hyrde "Clash of the titans", som för övrigt var en jävligt, jääävligt bra film. När den var slut lyckades någon av oss slå på tv4+ där filmen "Double jepordy" gick. Också en jävla bra film.

JAJA NU ÄR JAG HEMMA.... Och jag har ingen lust att skriva nått därför är texten cp, lolix, men jag är fortfarande glad! Hittade lite gamla bilder från 2008 på Jennys bdb med, heheheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0