Jag har en idé: Vi hänger oss i live cam.


Asså vafan.
Är det bara jag som är en känslokall jävla fitta bara garvar åt denna sjukligt rubbade kille? Människor är ju intressanta. Trasiga. Sönder manipulerade. Antagligen har han fått idén från nån utlänsk jävla maniac som gjort något liknande innan.

Jag saxar
från flashback: "Marcus ringde 112 exakt 1.43 sec före hängningen och uppgav sin adress: Källa en vän på sos alarm". Då tror nån jävla idiot att han ville ha hjälp och att han inte ville dö. Hur jävla korkad är den människan då? Vill man ha hjälp och man ringer 112 innan man tar sitt liv så ringer man väl förfan inte 1,5 sekunder innan själva dödsakten? Möjligtvis 10 minuter innan.

Och angående att han sände det liv över internet så är det väl bara att grattulera honom till att han i alla fall fick sin önskan om att "publicera sitt självmord" uppfyld. Vi kan ju också passa på att grattulera honom till att han förmodligen startat en trend som välkomnar andra svenska ungdomar att hänga sig live på ett forum framför en webbcam. Vilket vansinnigt inte häftigt sätt att dö på. Men ja, han fick ju maximal publicitet iaf.

Fattar inte
att ni tycker synd om honom. Rubbad kille som fick som han ville. Han verkade ju inte ta handligen så jävla seriöst själv ens. Saxar från flashback igen: "Vet inte riktigt, har alltid känt att jag vill publicera mitt självmord haha". Han garvar ju förfan. Tänker inte titta på den där jävla videon, onödigt att utsätta sig för något man vet att man kommer äcklas av. 21 år med alla förutsättningar, snacka om att spotta föräldrarna i ansiktet.

Som sagt: Varför ska man ta livet av sig när man inte får höra snacket efteråt?

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Håller med om att det är sjukt. Visst han kanske mådde dåligt. Men de flesta som mår uselt och tar livet av sig gör det för att känslorna tar över hand och de tänker inte riktigt.



Men den där killen visste ju precis vad han gjorde, hade ju planerat allt. Riggat kamera, tagit smärtstillande osv... Så kan ju knappast vara något spontant. Speciellt eftersom allt han skrev och hur han förklarade saker och ting så som hur han hade fixat snart(internetkabeln)...



Sen fram för allt. Vem fan sänder sitt självmord live?! (han bevisligen men iaf) det tjänar ju ingenting till. Som du sa innan, han lär ju inte höra eftersnacket iaf.

2010-10-13 @ 16:57:34
Postat av: Elin

Nej dom flesta brukar ju gå och gömma sig när dom ska ta livet av sig och nån vän hittar dom en eller två veckor senare. Men inte den här jävel, han live sänder skiten!

2010-10-13 @ 17:08:26
URL: http://eilien.blogg.se/
Postat av: i

right, för du har aldrig velat ta livet av dig? även om det inte skulle skett "offentligt".

2010-10-13 @ 21:56:21
URL: http://iibubbles.blogspot.com
Postat av: Elin

Vad har det med någonting att göra? Jo jag har velat ta livet av mig. Och jag hade inte brytt mig ett jota om han strypt sig i sin ensamhet. Hade beklagat och tyckt det var tråkigt. Det var handlingen som är totalt jävla cp!

2010-10-13 @ 22:46:40
URL: http://eilien.blogg.se/
Postat av: Therese

Du är ju helt rubbad, har du inga känslor eller?!

Den killen led av Aspergers syndrom som antagligen var en av orsakerna till att han gjorde det.

Du borde inte säga saker du inte vet!

2010-10-13 @ 23:04:53
URL: http://theresebunk.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Älskling, min bästa kompis har asperger och jag har bott på hem i ett års tid med ca 8 tjejer som haft samma diagnos, jag vet vad jag snackar om :)

2010-10-14 @ 00:03:26
URL: http://eilien.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du visa videon

2010-10-16 @ 23:14:57
Postat av: Anonym

eller hur hittar jag den?

2010-10-16 @ 23:15:26
Postat av: isa

Grejen är allt självmord är fruktansvärt komplicerade, det är som inte "idag är jag ledsen, hejdå." Och många som gör något sånt här av sina självmord, ungefär som skolskjutningar, gör det för att dom har levt sitt liv som osynliga, värdelösa och tysta. Men nu jävlar, när dom dör ska alla få reda på det och dom ska lämna något som alla kan prata om och bli ihågkomna! Det går väll ändå på något plan att förstå?

2010-10-18 @ 23:54:25
URL: http://iibubbles.blogspot.com
Postat av: isa

* att

2010-10-18 @ 23:55:21
URL: http://iibubbles.blogspot.com
Postat av: Adam.

Du är fan dum i huvudet!

2010-10-22 @ 20:34:16
Postat av: Anonym

Varför ska man ta livet av sig när man inte får höra SKITsnacket efteråt?. Magnus Uggla <3



Btw, håller med Adam.

2010-10-25 @ 19:36:25
Postat av: Sandra

Kan inte annat än att garva för mig själv när jag läser kommentarerna om att du är "dum i huvudet" osv. Du är grym, står för vad du tycker och jag håller med dig till fullo om de du skrivit i texten!

2010-11-02 @ 12:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0