Gräs, lök, ost och musslor.

Jag har funderat och kommit fram till att jag måste skärpa till mig rejält i skolan. Det kommer nog gå lättare nu när Alex tagit studenten, eftersom vi inte kommer trigga varandra till att spela kort istället för att gå på lektionerna. Fast eftersom han och Elin nu slutat kommer jag inte ha nån kompis kvar att vara med, vilket nog betyder att jag kommer kunna vara lite mer fokuserad på pluggandet, MEN att jag kommer ha förjävla tråkigt. Det är ganska soft att jag kommer ha praktik 3 dagar i veckan och bara vara i skolan 2. Dessutom när vi är på praktik får vi matersättning på 35 kr per dag, vilket betyder att jag kommer få 420 kronor extra utöver studiebidraget. FETT soft.

Nu vill jag bara dö. Hej.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Tänkte bara önska dig en fin fredag! :)

2010-07-23 @ 11:17:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Marie

Bra tänkt Elin, detta gillar jag.

2010-07-28 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0