Alltså, ja.. Näe.. Man vet inte.

Jag funderade över en sak idag när jag stod och hackade grästuvor på sommarjobbet. En gång hörde jag någon säga meningen: "- Det är inte realistiskt att Joakim von Anka badar i sina pengar, man skulle mosa ansiktet om man försökte göra likadant.". Tack, fan vad skönt att veta, tänkte jag. Alltså, hur fan dum är den meningen? Det är inte realistiskt att Joakim von Anka dyker i sina mynt, men en mångmiljardär till anka med hatt och käpp som snackar, dom finns överallt i den verkliga världen. Jag kan bara tänka tillbaka och förundras över den otroligt dumma upplysningen. Tack till den som gjorde klart för mig att Kalle Anka är fullkomligt orealistiskt på grund av att Joakim von Anka simmar i sina cash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0