Carutchi! Han dog föfan! Jävla häftig kille.

Nu sitter jag hos Jim och Lisa och degar. Har nyss diskar deras berg av disk som Jim inte orkade göra nått åt, så jag fick rycka in snel som jag är! Jag och Patan var på skolan idag. Som vanligt gick vi runt och gjorde inte ett shit. Jag var astrött eftersom jag klev upp klockan 02:30 och körde en halvtimmes yoga pass klockan 5 på morgonen. Iallafall när vi var klar med skolan gick vi på mcdonken och åt hamburgare, det var gott. Patan såg en gubbe med glasögon och sa: "- Fan va kul att ta av han glasögonen!". Vilket jag svarade på med: "- Det skulle vara mycket roligare om man var osynlig!". Ja.. Jag är som sagt trött idag. Jag vet inte om det hänt så mycket mer, min lillasyster Nora, som är 5 år, har iaf lärt sig att räkna till 107 och efter 107 så dör man tydligen säger hon. Intressant! Föresten så undrar jag om Alex lever? VART ÄR DU KVINNA? I miss the driska.

Btw, alla som är skyldig mig pengar, jag vill ha igen dom nu. DRISKAN.


Kommentarer
Postat av: FuckingKP

vad är en driskan??

2010-01-26 @ 18:50:25
Postat av: elin

jag vet inte, jag sa fel när jag skulle säga dricka en gång :O

2010-02-01 @ 16:16:25
URL: http://eilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0