Elin is such a surmupp.

Jag tror att jag överträffat mig själv igen faktiskt. Jag köpte en karta öl igår som jag och Elin skulle dela på. Hon var dock helt förstörd eftersom hon hade jobbat och dessutom varit på krogen kvällen innan. Det sket vi i och söp en ändå. Ungefär vid två tiden åkte vi in på Max och skulle äta tydligen. Jag var full som en jävla spruta och beställde nån form av hamburgare. Undder tiden jag väntade på att den skulle bli klar gick jag 10 meter till en stol och höll på att halka och slå ihjäl mig eftersom jag på nått sätt missade skyltjäveln de hade ställt upp som det stod "HALT GOLV" på. Ja, jag garvade som fan åt mig själv och tyckte det var hysterskt roligt. Iallafall åt jag upp min hamburgare och mina strips men kände ändå att jag var mer hungrig. Som tur var fick jag tag i en till hamburgare på nått jävla vänster så jag käkade fan 2 hamburgare och 3 strips! Fattar inte hur i helvete jag fick i mig det, jag åt värre än en karl. Min hunger var båttenlös igår, det fanns inget stopp. Jag hade sölat överallt och hade dressing hela ansiktet och Elin satt och asgarvade och förklarade för mig att det kanske var därför en snubbe jag hade ropat på och undrat om han skulle sitta med oss av nån anledning, bara sprang förbi mig. Sedan ställde jag mig och dansade lite och hade lite skoj, sölade dressing på byxorna och sa till Elin och Morén och resten av sällskapet att jag hade "sölat dressing på fetta". Gud, jag orkar inte. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: FuckingKP

Urs då kleta med dressing så där, hoppas du hade ont i huvve i dag mohahahaha....<3

2010-02-27 @ 18:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0