Du är such an asshål.

Jahaja, ja jag vet inte. Jag gjorde nyss en chockerande observation. Min lunar har blivit raderad. Var tvugen att smsa Jenny på dirren och medela nyheterna. R.I.P Elins lunarstorm. Jaja, saksamma. Det är -28 grader ute och det snöar som fan. Sus kom hit med guacamole till mig imorse så jag håller på att kräkas nu eftersom jag inte kan sluta äta av den när jag väl satt igång. Fattar inte vad grejen är med den där jävla såsen. Det blir alltid såhär. Tack iaf Susanna, det var guld!

Sleten är jag nu eftersom vi drog upp ett gäng till vemdalen i tisdagskväll förra veckan. Jag har inte så mkt att säga om det förutom att vi var iprincip full hela tiden ända till fredag då jag, Lisa, Jimbo och Alexander beslutade oss för att dra hem av olika anledningar. Men det hindrade inte oss från att fortsätta kalaset på lördagkväll hemma hos Elin i stavreviken. Det blev att jävla ölande kan jag lova. Lisa och Jim drog hem tidigt men jag stannade kvar jag.

Just nu vill
jag bara att nån ska komma och säga: "-Hej Elin, här har jag 3
miljoner kronor som jag inte behöver, ta dom och gör vafan du vill." "
-Tack"
skulle jag säga och åka och köpa nya kläder så jag slipper frysa.
Skulle såklart ta med mig Alex som jag alltid tar med när jag handlar
och tvärt om, sen skulle vi gå lös som små flickor inne i stan.

Mitt rum ser
ut som FAN och jag orkar inte städa fast jag borde. Det ligger en massa märkliga saker i min säng. Typ allt mitt smink, (och de som känner mig vet ju att det är en del) min väckar klocka, ett skrivblock, en tallrik, monkiapor, en miljon klädesplagg och madrassen är halvt på golvet. Men.. JAG ORKAR INTE BRY MIG. Jag får plats tillsammans med all skit i sängen så jag sover gott ändå. Mina katter gillar också att sova här, en av dom låg och surade här på mitt täcke här om dagen bara för att han blivit jagad av mitt monster till 5 åriga lillasyster som btw kläckte världens citat i förrgår när mamma sa: "-Vad smart du är!" Nora: "-Det är för jag ÄLSKAR fiskpinnar!". Eh.. Great.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag saknar dig. <3

2010-02-01 @ 17:18:38
URL: http://infekktion.blogg.se/
Postat av: punkt

kan du inte skriva om varför du skurit dig?

hur ditt liv har varit?

lägga ut bilder på dina armar?



- du ger unga flickor en uppfattning av att inte syssla med sånt om du gör det.

tycker det är bra.

2010-02-01 @ 18:00:59
Postat av: lisisen

elin, vart har du tagit vägen? ;o

jag saknar dig

2010-02-08 @ 02:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0