[00:00]

Jag vet inte riktigt. Har varit så jävla trött på senaste, både mentalt och fysiskt. Skapligt less på folk, mest karlar. Har kommit fram till att jag tycker om mig själv mer än vad jag tycker om gossar, så jag är hellre utan. Tror jag ska gifta mig med Bea eller nått, då vet jag att jag alltid kommer ha det roligt, iallafall tills jag strypt henne. Hahaha!

Vi var på Birsta idag, garvade skapligt mycket åt folk. Övertalade oss själva att det var okej att käka donken idag, fast det egentligen inte alls är det, smög in och beställde. Var i någon slags jävla trans medans vi åt, varken jag eller Bea kom ihåg ett ord av vad vi hade sagt under tiden vi åt när vi var klara. Redigt hungrig och redigt typ... Beroende? Ett jävla tecken på att detta inte kan fortsätta!

Mitt hjärta är ungefär såhär öppet för nya förslag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0