Ska vi spela vändtia Alex?

Jag har funderat, och kommit fram till att folk har allvarliga fel i hjärnan. Ni borde gå till en doktor och få dom felen uppkollade, annars kan det nog få fruktansvära konsekvenser. Jag och Alex var på skolan idag, totalt övertrötta som vanligt. Först är vi alltid så trött så vi bara sitter och maniskt spelr vänd tia och säger ingenting, sen övergår det i ett stadium i total "natthumor". Vi garvar åt allt och ingenting vi säger stämmer. Om jag säger till Alex: "Kan jag få ett glas?" Så säger han: "Kan jag få en val?" så säger jag: "En ralbal" osv i någon form av evighet tills vi får igen käften. Tillexempel idag löd vårt samtal såhär när jag satt och väntade på bussen hem och Alex chillade med mig för han skulle stanna i stan:

Alex: Vad skulle du helst välja mellan att ha en ölburk som hand eller att din hand brann?
Jag: Hmm.. Att den brann, för då skulle jag kunna tända allas cigg väldigt häftigt.
Alex: Ja men du kände ju smärtan och allt!
Jag: Ja men du då skulle jag väl antagligen ta ölburken då..
Alex: Vad skulle du helst..
Jag: Alex, kan du snälla hålla käften nu? Jag har svarat på 20 sånnadär nu och det får jag göra varje dag och vad jag än tar så lägger du på nån konsekvens så det slutar med att båda är lika jävla illa!
Alex: Ja.. Men bara sista!
Jag: Men.. Okej
Alex: Vad skulle du helst välja mellan att ha tix i armen så det såg ut som att du gned dig på fittan hela tiden eller ha ett skit fett ben och ett lika smalt som en pinne, där det feta benet var 20 cm kortare än det andra och du hade bara storlek 20 i skor och på det smala benet hade du storlek 50 på foten?
Jag: Ja skulle jag va tvungen att välja mellan det så skulle jag väl nog gå och skjuta mig i huvudet..

Sen har vi dom klassiska: "- Elin, vad skulle du göra om du vaknade upp i en påse med löv och lök och så var du tvungen att äta bort allt för att komma ut." eller "- Vad skulle du göra om du vaknade upp i din faster?". Dom frågorna svara jag i 98% av fallen "Jag vet inte" på.

Sen när vi gick förbi ett hus i stan när Elin skulle bju mig och Alex på mat så lyckades vi också trycka ur oss nå fruktansvärt korkat:

Jag: Fan vilket nice hus, där skulle jag vilja bo.
Alex: Ja, jag med.
Jag: A, jag också, skulle du vilja bo där påriktigt?
Alex: Ja.
Jag: Ja, jag med.
Alex: Jaa-a
Jag: Aa, asså shit vilket nice hus.

Vet inte vad det är för fel på oss. Men det är fan kul. DRISKAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0