This is just so not nice.

Idag har jag handlat:

En svart ziphood - Cubus
Kate Moss "Velvet Hour" parfym
Garnier "Summe body" Nourishing cream
Veet vaxnings stripes
MaxFactor Foundation


Jag och Kicki drog iväg på birsta. Hon berättade att tanten på pizzerian där vi brukar handla hade frågat efter mig. Charmerande. Senaste gången jag och Kicki var där frågade hon oss på knaglig svenska om vi var systrar. "Nej...." svarade Kicki förbluffat. Jag typ gapade. Ja nog hade vi kunna varit systrar, det enda som kan tolkas som märkligt är att Kicki är 44 år och jag 17. Tanten hade däremot undrat idag om jag var 23 år. "Nej hon är 17" sa Kicki och då var det tanten som gapade. Jag noterade nått i bilen på parkeringen på birsta med. Jag sa "Nu tittar solen fram" och Kicki svarade helt spontant: "Ja, det är fan king det.". Jag stirrade på henne och sa: "Det märks att du varit med mig halva påsklovet eftersom det är så jag brukar säga." Sen drog vi iväg och solade. Jag vart röd och fick fräknar, men är iaf inte genomskinlig längre. Har sett ut som en maggot hela vintern ungefär och det är ju fan osmakligt. Nu ska jag bli brun och jävligt fin.

Isabell, 5 månader, du förtjänar hela himlen. RIP ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0