Jag skiter i om jag är harmonisk, jag vill inte bli blåst.

Nu dog jag, i min säng, på mitt rum. Iallafall var jag 100% säker på att det var det som inträffat imorse när jag vaknade iaf. I vanliga fall när jag har druckit berusningsmedel dagen innan så brukar jag vakna upp och antingen vilja dö eller inte känna någonting. Men idag trodde jag fan att det hade inträffat. Jag var varken törstig eller hungrig eller något, jag var ingenting. Jag har aldrig känt mig så tom i mitt liv. Hemskt va det, var helt säker på att mamma inte skulle höra när jag ropade till henne eftersom jag egentligen var död. Det var inte roligt, bara sjukt.

På tal om död, så drömde jag här om dagen att jag fick en pil igenom munnen och tungan ut bak i nacken, fast jag blödde inte någonting och det gjorde inte ont, det vart bara stelt precis i nacken, men känslan i resten av kroppen var helt makalös. Det var så vansinnigt skönt fysiskt, jag domnade bort i hela kroppen och det liksom brusade runt innuti mig. Jag minns att jag tänkte: "Oj, är det verkligen såhär skönt att dö? Då vill jag göra det igen." Fruktansvärt behaglig känsla.

Jag har bara varit ute och festat precis hela veckan, så nu är jag trött nått så överjävligt, ligger bara hemma nu och nöter solsidan. Har dragit hem alla avsnitt och sett dom 367 gånger om och om igen, som jag alltid gör när jag fasnar för nått. Jag nöter ut det till bristningsgränsen och jag inte vill höra namnet på serien igen. Imorn är det skola, jag vet inte hur jag känner inför det faktiskt, jag är mest trött bara. Hoppas jag inte försover mig. Ska luncha med pappa nått i veckan vad jag vet iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0