En ding ding värld.

Johoru! Kan jag tala om för dig att i dag har det varit en.. vanlig jävla dag. Vaknade upp lite granna försent när jag skulle till skolan, så jag tvingade Alex att stanna kvar där och vänta tills jag kom in. Väl inne i skolan så gick vi förbi en snubbe, jag var försjunken i tankar så jag ägnade han ingen uppmärksamhet, men Alex fnös till när vi passerade honom, vilket fick mig att fråga honom vad som stod på och då fick jag svaret: "- Vilket patetiskt försök till frisyr." Jag garvade tills jag inte tyckte det var roligt längre, antagligen, sen åkte vi hem.

Väl hemma gick jag ut och va med Bea och Forsmark. Vi gick hem till Bea och tittade på "Halv åtta hos mig" där det var en tunnhårig snubbe ifrån Gottland som kallade sig själv för "Blondie", såg helt jävla pantad ut och på nått sätt dyrkade Indien utan att ha satt sin fot där. Snygg paradox. Jag vart iaf förbannad varje gång jag såg och hörde honom. Efter det så masserade Bea min rygg för jag hade ont i den. Jag var tydligen den mest oavslappnade människan hon någonsin masserat. Kan bero på att jag fick panik när hon sa: "- Nu ska jag smörja in dig lite." och spankade mig och när hon fick nått fel i huvet och skrek: "- Ta muskeln då, TA MUSKELN DÅ", i samma ton man pratar med en hund...

På vägen hem klockan 22.30 ungefär stog det en 5 årig unge utanför en dörr och gjorde nått. När vi gick förbi sa Forsmark: "- Vi kidnappar henne!" och jag svarade förskräkt: "- Men vafan säger du? Är du sjuk?... Vi bryter nacken av den!". Då dog Bea och Forsmark. Jag blev livrädd för mig själv och sa: "- Vafan jag har flera fel i hjärnan." och Forsmark svarade med: "- Ja, du har 5 stora fel... Sen har du en miljon små fel." Jag får för mig att allt det där säger nått om min personlighet, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0