Torsdag

Sitter på datakunspen. Min morgon började inte så jätte bra. Vaknade försent så jag höll på att missa bussen. Mamma fick köra om bussjävel och släppa av mig vid den busshållplatsen Patan stog på lite längre bort. Vi åkte till Skönsberg för vi skulle ha idrott där, men alla dörrar var låst in till gympasalen så vi började sparka och slå litegranna på dörrarna och då gick larmet. Lärarn kom ut och sa att man faktiskt inte kan sparka på en nödutgång... Sen höll hon på i tio minuter och försökte slå av larmet. Hahaha..

Imorgon blire party eftersom Forsmark fyller 20 och Gravve fyller 19. Och NEJ, jag ska inte slå någon, så alla som går runt och tror att jag har sagt nått i den stilen kan känna sig besvikna, för det kommer inte hända..

Sen har vi engelska.. Möh!


Kommentarer
Postat av: K

Kan du inte uppdatera din blogg lite mer? :) tycker om att läsa den

2009-10-14 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0