Tisdag

Nu sitter jag hemma hos Kicki. Kom hit vid 12 ungefär, så jag Christoffer och Kicki gick ner till Hälso Kraft och inhandlade Kolloidalt silver, eftersom Christoffer har blivit manisk över svampar och säger att vi har svampinfektioner hela kroppen. Jag citerar: "Vart jag än tittar nu så ser jag sjuka männsikor som inte vet om att dom är sjuka". Så nu ska vi bli friska helt enkelt. Haha. Btw, Sara, googla och läs om det, det kan tydligen bota första stadiet av HIV och cancer och massor av saker, jag tror att du kan finna detta mycket intressant!

Nu har jag varit på BUP och surrat med min psykolog och nu håller Kicki på att färga håret på sin granne, sen ska hon göra mat, sen ska vi hyra film och kanske gå ner till Lena (Kickis syster) och Christoffer eller så ser vi den hemma.

Nu kom jag nyss hem från Ola. Jag och Kicki lånade hans lägenhet, eftersom han var i Östersund och Kickis dvd spårlöst försvunnen, när vi skulle se film. Vi hyrde Korsriddarna, nån kristen krigsfilm (nej varken jag eller Kicki är kristna) som vi insåg, efter halva filmen, var tre timmar lång. Sedan mitt i filmen hör jag ett asgarv från fåtöljen breve mig. Cykelmannen aka, Pablo hade gjort det igen, med andra ord komponerat ihop ett hysteriskt roligt sms åt Kicki. Denna gång: "Skönast! Och sova Med dig Kram Kram du är snäll ;-)puss". Han är fruktansvärt dålig på att formulera sig, men han försöker... Jag antar att det är huvudsaken?

Kommentarer
Postat av: Sara

Googlar på't!

2009-08-11 @ 19:49:14
Postat av: idan

Jo wa, jag är rädd för det...

2009-08-12 @ 22:53:33
URL: http://idanlisam.blogg.se/
Postat av: Wa

Vad är du rädd för idan?:(

2009-08-12 @ 23:18:50
URL: http://eilien.blogg.se/
Postat av: ida

haha, att du skulle bli väldigt fattig om du blev påkommen med att ha sex offentligt :O

2009-08-13 @ 15:30:57
URL: http://idanlisam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0